وبلاگ

ده نکته و راهنمای برند سازی شخصی برای کمک به بهبود حضور آنلاین شما

تاریخ ایجاد در شنبه, 15 مهر 1396 07:28
نوشته شده توسط واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا
ده نکته و راهنمای برند سازی شخصی برای کمک به بهبود حضور آنلاین شما

ده نکته و راهنمای برند سازی شخصی برای کمک به بهبود حضور آنلاین شما

عملکرد یک نشان تجاری(برند) از طریق رسانه اجتماعی به زمان و بودجه بسیار زیادی نیاز دارد.هدف شما شناسایی برندتان به تعداد زیادی از مردم(مخاطبان) و همزمان نمایش دادن چهره و وجه ای خوب از برندتان می باشد. اگر شما می خواهید تجارتتان  را از چندین منظر، از اساس و پایه تا نتیجه نهایی ارتقا بدهید.این مطلب تنها التزام و تعهد و رویکردی هوشمند را برای بازاریابی نمی طلبد، بلکه باعث میشود که شما در تجاری سازی تان دارای هویت و منحصر به فرد شوید. 

یک برند هویت دار و همگانی ، برندی محبوب - دوستانه می باشد : اینکه چقدر افراد واقعی که پشت صفحه اجتماعی برند تان  وجود دارند و اینکه چقدر برند شرکت تان برای مخاطبان شبکه های اجنماعی جذاب و مفید می باشد .

در این بخش برخی نکات در باره ی اینکه چگونه میتوانید اقدامات تجاری سازی تان را هویت دار نمایید، ارائه می شود :

1- پرداختن به موضوعات جذاب و تبلیغ و  ترویج آن

اگر میخواهید مخاطبان بیشتری را جذب کنید و به اهداف تان برسید با اشتراک تاثیرگذار،متن ها و یادداشت های تشویق کننده و بازخورد ها و پرسیدن نظرات کاربران- باعث ایجاد برندی محبوب و دوستانه میشوید و مخاطبان احساس می کنند که بخشی از برند شما هستند و  برند تان را به خاطز میسپارند .

2- با مخاطبان تان ارتباط برقرار کنید

مردم می خواهند که به شما متعهد باشند اما شما هم باید متعاقبا به آنها متعهد باشید.هنگامی که شما مستقیما به کاربران پاسخ می دهید و با آنها با احترام برخورد بکنید نشان می دهید که برندتان دارای هویت است. همانطور که گری وینرچاک یکبار گفت" برای ماندگار شدن برند تان و بقای هویت تان به هر ایمیل و هر نظر و کامنت در وبلاگ خود ، پاسخ دهید. من برای پاسخ به همه ایمیل های اخیرم تلاش می کنم، اگرچه بسیاری از شما معتقد هستید که این واقعیت  همیشه نمی تواند باشد.

3- بکار گیری ابزار های بصری

از عکس ها و ویدئوها برای نمایش دادن هر چه بیشتر برندتان به مخاطبان استفاده کنید . تماشای جزیی پشت پرده ی زندگی اداری ممکن است برای شما خسته کننده به نظر برسد اما آنها دریچه ای از دنیای تجارت به روی مخاطبان باز میکنند . بصری بودن برای مخاطبان مانند حضور در رویدادها و جلسات مختلف می باشد .

4- شفاف  سازی  برند تان 

مشخص کردن اینکه برندتان چه چیزی ارائه می دهد و تجارت شما چیست می تواند برای مخاطبان تان جالب باشد. شفاف بودن به مخاطبان اجازه می دهد درباره برندتان شناخت و آکاهی لازم را پیدا کنند .

5- وب سایت بسازید 

شیوه ی مهم دیگری که شما می تواند به برند تان شخصیت و هویت ببخشد ایجاد وب سایت و لینک نمودن آن با شبکه های اجتماعی تان می باشد. داشتن وب سایت می تواند اساس تجارت تان باشد ، در محتوای وب سایت تان به مسایل کاری ، تجارت و ارتباطات دوستانه بپردازید ، مثل توسعه و پیشرفت ها، اخبار مربوط به کارمندان، به روز رسانیها و هر چیزی که به مخاطبان فرصت آگاهی از تجارت ، کسب و کار تان ، برند تان می دهد و در واقع مخاطبان تمایل زیادی به فهمیدن مسایل خصوصی و درونی شرکت و برندتان دارند.

6- عضویت در شبکه های اجتماعی   

فیسبوک و لینکدین گروههای مختلف دارند ، در گروه ها و کانال های شبکه های اجتماعی برای نمایش دادن هویت برند تان عضو شوید  این به این معنا نیست که شما باید عضو فعال این گروه ها باشید، شما فقط  باید برند تان را در  شبکه های  اجتاعی نشان دهید . مخاطبان  اگر در این رسانه ها حضور داشته باشند شما رو پیدا می کنند . بعنوان مثال من  در صفحه فیسبوک، یک پروفایل شخصی ،گروه لینکدین برای خودم تهیه می کنم و در چندین گروه های  شبکه های اجتماعی عضو میشم . در همه این گروه های شبکه های  اجتماعی شرکت نمی کنم اما این گروه ها از طریق پروفایل های من به مخاطبان نشان می دهد که در این  زمینه کاری فعال هستم . 

7- داشتن هویت فیزیکی 

سخنرانی از طریق پیام صوتی همیشه در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی مهم هست . وقتی که مخاطبان با یک برند هویت دار و شخصی آشنا میشوند، باید در مورد تجارتی که شخصی واقعی آن رو اجرا می کند و نه یک سیستم بی هویت که تنها بر اساس اطلاعات خام دریافتی عمل می نماید، آگاه شوند .

8- محصول را جاسازی کنید

هدف اصلی شما بعنوان یک تجارت جاسازی و فروش یک محصول یا خدمت می باشد، اما نباید اجازه بدهید این موضوع تمرکز اولیه شما باشد.اگرچه مخاطبان واقعا در تگنا باشند ، شما نیز باید درباره تبلیغات تان و گم شدن راه  حل تنگناها ی مخاطبان نگران باشید. در اهداف بازاریابی، ایجاد جایگاه فروش ویژه به گروه خاص از مخاطبان ، مهم و دارای اهمیت می باشد و نه فقط صرفا فروش محصول . 

9-مهیا کردن ارتباط شخصی  (شخصی سازی)

به این مطلب اعتقاد داشته باشید یا نه ، خیلی ساده است که زبانه شخصی به تبلیغات تان بیافزایید.شما می توانید اطلاعات شخصی زیادی بر روی سایتها شبیه فیسبوک و لینکدین ایجاد کنید و کاربران خاصی را مورد هدف قرار دهید. برای فرستادن پیام شخصی به افراد وقت بگذارید، یا حتی ارتباط برقرار کردن (نه بعنوان شخص حقوقی بعنوان شخص حقیقی) با طرفدارنتون در پیام های گروهی تاثیر زیادی  را نشان می دهد. همچنین استفاده از نامها کمک زیادی می کند.

همچنین اگر قصد استفاده از تبلیغات فیسبوک را دارید، از ابزارهای مدیریتی تبلیغات فیسبوک مانند کوایا (Qwaya :مجموعه ای از ابزارهای کسب و کار با هدف بازاریابی رسانه های اجتماعی می باشد ) استفاده کنید .این سرویس نرم افزار منحصر به فردی در اختیار کاربر قرار می دهد تا در میدان رقابت بازاریابی تجاری از ابزار تبلیغاتی فیسبوک بهره بگیرد و هم چنین می توانید تصاویر تان را برای تبلیغاتتان بهینه کنید . 

 

10-در تلاش باشید

اگر شما از سایت هایی مثل توئیتر و فیسبوک برای پست نمودن محتواهای بسیار زیادی استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که واقعا همه تلاش تون رو برای قرار دادن محتوای با کیفیت انجام دادید.محتوایی که به نظر می رسه بدون کیفیت از ماشین خودکار تراوش شده شبیه یک حرف است و نه بیشتر.

یک برند شخصی برندی است که قادر به نگهداشتن طولانی مدت مردم است. مخصوصا برای برندهای کوچک ، درآمد همیشگی و داشتن طرفداران وفاداری که محصولات شما را به اشتراک می گذارند، ضروری می باشد. هم چنین اجازه دادن به کاربران برای دیدن جنبه ی واقعی تجارت شما می تواند خیلی سودمند و تعیین کننده باشد.

 

این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید
نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید