مقالات

 

طراح: من برای سایت شما یک فرم تماس جدید طراحی کرده ام.

کارفرما: خوشم نیامد.

جمله ی " خوشم نیامد" ترسناک ترین عکس العملی است که کارفرما یا رییس یا همکار شما برای طرح مورد نظر شما می تواند داشته باشد. مساله این نیست که به شخصیت شما توهین شده است، بلکه مساله این است که نقد مفید یا سازنده ای نیست.

نقدی سازنده و مفید می تواند باشد که در آن نیازهای کاربر در نظر گرفته شود و بهتر است برخواسته از سلایق شخصی کارفرما نباشد زیرا که ممکن است برای محصول ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا

"برون سپاری" علاوه بر مقرون به صرفه بودن کارایی های بیشتری نیز دارد

شرکتهایی که بطور چشمگیر و موفقیت آمیزی سال به سال سود پایدار بیشتری به دست می آورند کم هستند. طبق تحقیق اخیر از 2000 شرکت در طول 10 سال توسط شرکت Bain & Co. دریافتیم که فقط یک شرکت از 10 شرکت رشد سود پایدار را تجربه میکنند. عملکردی که اینگونه شرکتها را مجزا میسازد این است که آنها غالبا از قابلیت برون سپاری به روشهای خلاقانه استفاده میکنند. 

ابتدا کار برون سپاری در ابعاد کم کردن هزینه ها در نظر گرفته میشود ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا

9 روش برای بالا بردن حس خلاقیت

فرهنگ مدرن معمولا خلاقیت را به عنوان موهبت طبیعی میداند و هنرمندان با ستایشها و عناوینی مانند "شما بسیار با استعداد هستید" گلباران میشوند. اما حقیقت این است که داشتن استعداد برای انجام کاری کم است.

خلاقیت مهارتی است که همانند دیگر قابلیتها باید آموزش دیده ، تمرین شده و رشد یابد . مانند موج سواری ، برنامه نویسی یا رانندگی نیاز به تمرین دارد. خلاقیت از اینها متفاوت نیست و هر چقدر که بیشتر خلاقیت را بخشی از زندگی روزانه خود قرار دهید بیشتر شاهد رشد آن خواهید ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا

 

با"نسبت طلایی"وب سایت خود را جذاب ترواثرگذارترکنید.

 نسبت طلایی درانواع چیدمان گرافیک و به خصوص برای متوازن کردن (تعدیل) و تنظیم متنهای سنگین محتوا( تقسیم آن به بخشهای کوچکتر برای جلوگیری ازخستگی خواننده/کاربر) به کار می رود . به طراحان وب هم کمک میکند تا محتوا را براساس اولویتها بچینند و توجه کاربر را به بخش های خاصی ازآن جلب کنند . با بازدید از وب سایت هایی که در این جا معرفی کرده ایم خواهید دید که طراحان از نسبت طلایی چگونه استفاده می کنند.

نسبت طلایی چیست؟

یک نسبت ضریب ریاضی ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا

ده نکته و راهنمای برند سازی شخصی برای کمک به بهبود حضور آنلاین شما

عملکرد یک نشان تجاری(برند) از طریق رسانه اجتماعی به زمان و بودجه بسیار زیادی نیاز دارد.هدف شما شناسایی برندتان به تعداد زیادی از مردم(مخاطبان) و همزمان نمایش دادن چهره و وجه ای خوب از برندتان می باشد. اگر شما می خواهید تجارتتان  را از چندین منظر، از اساس و پایه تا نتیجه نهایی ارتقا بدهید.این مطلب تنها التزام و تعهد و رویکردی هوشمند را برای بازاریابی نمی طلبد، بلکه باعث میشود که شما در تجاری سازی تان دارای هویت و منحصر به فرد ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا