مقالات

تمرکز کردن و کنترل ذهن

ذهن شما یک موتور تفکر است که شما چه از فرآیند آن آگاه باشید چه نباشید، در هر دقیقه و هر ثانیه برای مقاصد بسیاری از آن استفاده می‌کنید.

• آیا روی آن کنترل دارید؟

• آیا می‌توانید ذهنتان را روی آنچه فکر می‌کنید یا انجام می‌دهید متمرکز کنید، یا این ذهن شماست که کنترل را به دست میگیرد؟

• آیا ذهن شما سرکش است؟

شما از ذهن خود تقریبا در همه کارهایی که انجام می‌دهید استفاده می‌کنید، مطمئنا قدر ذهنی که بتواند تمرکز کند را می‌دانید. قطعا در موقعیت هایی قرار داشته‌اید که آرزو کنید کاش ذهنتان تمرکز بیشتری ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد روابط عمومی

چگونه یک لوگو (Logo) طراحی کنیم؟

1- یاد بگیرید که لوگو چیست و چه چیزی را نشان می‌دهد.

قبل از اینکه طراحی لوگو را شروع کنید، باید بفهمید که لوگو چیست؟ چه چیزی را نشان می‌دهد؟ و قرار است چه کاری انجام دهد؟

 لوگو فقط یک علامت یا نشان نیست. لوگو، برند تجاری و هویت هر کسب و کاری را به وسیله اشکال، فونت‌ها، رنگ‌ها و یا تصاویر نشان می‌دهد. وظیفه لوگو، برانگیختن اعتماد، ایجاد شناخت، و تبیین اعتبار و شایستگی فلان شرکت یا فلان محصول در ذهن مشتری است. 

وظیفه ما به عنوان طراح این است که لوگویی خلق کنیم که همین کار ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد روابط عمومی

نکاتی درباره کار فریلنسری تمام وقت

یکی از ارزش‌هایی که برای یک شغل وجود دارد این است که افراد بتوانند رییس خود باشند و کسی غیر از خودشان بر کار آن‌ها نظارت نداشته باشد. فریلنسری از جمله شغل‌هایی است که به تازگی مورد استقبال عموم قرار گرفته است. برای وارد شدن به این شغل شما باید نکاتی را بدانید که ما در اینجا برای شما بیان کرده ایم. 

برای اکثر ما "فریلنسری تمام وقت" یک رویا تلقی می‌شود. شرایطی که خودمان رییس خود هستیم، ساعت‌ها برای خود کار می‌کنیم و خودمان مسئول موفقیت خود هستیم. تمام این شرایط، فوق‌العاده به نظر می‌رسند ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا

داشتن شهرت خوب در فضای اینترنت چقدر می‌تواند برای کسب و کارتان مهم باشد؟

وقتی نوبت به کسب وکار برسد، شهرت یعنی همه چیز. در دنیای اینترنت نیز داستان از همین قرار است. امروزه مردم برای هر آنچه که نیاز دارند به اینترنت روی می‌آورند. این شامل نیاز مردم به اطلاعات درباره کسب و کارهایی که انجام می‌دهند نیز می‌شود. اگر وقت نمی‌گذارید که شهرت خوبی برای کسب و کارتان در اینترنت دست و پا کنید، صدمه خواهید دید. مردم یا نخواهند توانست اطلاعاتی پیدا کنند و در نتیجه به کسب و کار شما برای نیازهایشان اعتنایی ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد روابط عمومی

هنر و رازهاي برندسازي شخصي 

برندسازي شخصي به هيچ عنوان موضوع جديد يا ساده‌اي نيست، اما با ترقي فناوري‌هاي اجتماعي، امكان دستيابي به برندسازي شخصي بيشتر از هميشه شده است. بدين معني كه شما فرصت‌هاي بسيار بيشتري داريد، در عين حال رقباي بسيار بيشتري هم خواهيد داشت.   

براي اينكه بتوانيد در ميان اين هياهو جلب توجه كنيد، بايد تبديل به يك برند با ارزش شويد. آن برند "خود شما " هستيد. نگاهي دقيق‌تری به شروع هنر برندسازي شخصي بياندازيد تا متوجه شويد كه چگونه مي‌توانيد از آن براي شروع ساخت برند شخصي خود استفاده كنيد. برندي با نام خود شما و ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده واحد پشتیبانی و نظارت کانکتا